Jubileumconcert

Het Haags Renaissance Kamerkoor vierde op 12 en 13 november 2022 zijn 40-jarig jubileum met een groots concert!

In de Paleiskerk

Op het programma stonden een aantal meerkorige werken van o.a. de Italiaanse componisten Andreas en Giovanni Gabrieli, die uitgevoerd werden in de Pa-leiskerk in Den Haag.

Het concert werd gegeven in samenwerking met een gast-koor van oudkoorleden en andere vrienden van het Haags Renaissance Kamerkoor, plus een derde koor gevormd door vier barok-trombones en een altsoliste.

De drie koren stonden onder leiding van onze dirigent  Enrico Ruggieri.

Il Festino

Na de pauze werd een fees-telijke uitvoering gegeven van de bekende madrigaal-komedie Il Festino van Banchieri, Deze twaalf madrigalen rond carnaval werden met veel plezier en theater ten uitvoer gebracht, met medewerking van een actrice.

Dit is ons privacybeleid.